חברת ברלין שאטל - הנהג ולרי וסילב ”התחלה נפלאה בברלין“
תיאמתי עם ולרי במייל את הגעתנו לברלין. היינו בדיליי בטיסה וולרי המתין לנו בזמן הנחיתה עם שלט כמובטח. נסעתי עם אמי לחגוג לה את יום ההולדת והיתה זו לה הפתעה נפלאה. ולרי מגיע עם ואן מרצדס מרווחת, הסביר לנו בקצרה על ברלין, המליץ על מקומות, אתרים, התמצאות ונתן עוד טיפים של מקומיים.
מיד קבענו איתו גם לטיסה בחזרה. ושוב, ולרי הגיע לפני הזמן שנקבע שמע חוויות המשיך בהסברים. היה אדיב, חביב ומקסים! התחלה נפלאה לטיול מהנה.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל