אסיאטיקה טראוול ”ללמוד את האיזור ולשדרג את התוכנית המקורית בבנקודות עניין“
נסענו לויאטנם וקמבודיה ל 17.
יום דרך אסיאטיקה בטיול פרטי "תפור אישית". איש הקשר בחברה היה תאי (Thai) . השירות משלב התכנון ובמהלך הטיול היה יוצא מן הכלל - תגובה מהירה לכל הודעה, גמישות ונכונות למלא בקשות גם כשהטיול היה כבר כמעט סגור. תשומת הלב במהלך הטיול והליווי האישי של תאי לכל בקשה או בעייה שהתעוררה ראויים לציון. המדריכים היו בעלי ידע (אם כי לעיתים היה קושי להבין בשל המבטא הכבד) אך תמיד אדיבים.
החוויה בכללותה היתה מהנה ביותר.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל