עובדיה שאטל פריז ”עובדיה הסעות- מומלץ מאוד“
הנהג המתין לי בהלוך וגם בחזור מהשדה. נהגים אדיבים שאפשר לסמוך עליהם.מחיר הוגן לכל כיס. תהליך ההזמנה היה פשוט, מהיר וקל ומענה בוואטסאפ היה מיידי.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל