הנהג משה רוט ”ממליץ בחום“
זו הפעם השניה שאני משתמש בשירות של משה, משה הגיע בזמן שנקבע הרכב שלו מרווח ונעים הוא איש שיחה מרתק ונותן הרגשה של חבר שמסיע אותך מהשדה. כיף גדול ושווה כל כסף.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל