הנהג משה רוט ”לא ממליצה“
בעקבות ההמלצות החיוביות באתר יצרתי קשר עם משה על מנת שיאסוף אותנו משדה התעופה. ההתקשרות נעשית דרך הWhat's Up בלבד.
משה איש חביב בעל חוש הומור התגלה כאדם מפוזר, כל הזמן הייתי צריכה לתזכר אותו ולשלוח לו הודעות מתי ההמראה מתי הנחיתה וכו. נהג מטעמו אסף אותנו בעלות של 60 יורו משדה התעופה עד המלון.
בטיסה חזור קבעתי איתו את שעת ההגעה למלון. שעה לפני תיזכרי אותו ואז הוא הודיע לי שיש לו נסיעה אחרת, שיגיע באיחור ואם אני רוצה אני מוזמנת לקחת מישהו אחר.
מונית לשדה התעופה עלתה 50 יורו - זול יותר ממנו, נעים יותר ובטח אדיב יותר.
התנהגות לא מקצועית בעליל. חוסר אחריות טוטאלי. לא ממליצה בכלל.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל