הנהג משה רוט ”ממליץ על משה רוט, נהג מיומן ואחראי“
ממליץ מאוד על נהג בשם משה רוט, איש נחמד ביותר, אמין, סבלני ובעל רכב גדול ונוח. אנחנו השתמשנו בשירותיו גם משדה התעופה ובחזרה. וגם לנסיעה לדיסנילנד פריז. מחיר הוגן מאוד. ממליצים בחום.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל