הנהג משה רוט ”אדיב, שירותי ונחמד“
משה מצא אותנו ישר כשיצאנו משדה התעופה, הציע מחיר פייר לנסיעה משותפת (4 נוסעים סהכ) עד המלון. הנסיעה עברה בנעימים, למשה יש ויי פיי במונית, מטענים לפלאפונים והוא מציע מים וסוכריות לכולם. התחלה טובה וכיפית לטיול. מומלץ בחום!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל