חברת ברלין שאטל - הנהג ולרי וסילב ”כן כן, שוב ולרי. מומלץ“
לקראת הכריסטמס הגענו לביקור משפחתי בברלין. הזמנתי את ולרי בעקבות המלצות כאן בטיפים. ולרי חיכה לנו בשדה. סיפר שיש לו שיתוף פעולה עם נהגים נוספים, כך שתמיד יש מי שיתן מענה בעת הצורך להסעה. ולרי אדיב, מקצועי ודייקן. היינו מאוד מרוצים מהשירות ולכן, ממליצה בחום.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל