אגם טיטיזי ”חוויות מאגם טיטיזי בספטמבר“
האגם הוא מקום נחמד לטייל בו כמה שעות. שימו לב שמזג האוויר בספטמבר הפכפך וכדאי להסתובב עם מעיל גשם, אבל נעים מאוד.
החנייה ליד תחנת הרכבת בתשלום.
מאוד נוח שבאתר ישנם שירותים מסודרים וכחמש דקות מהאגם נמצאת טיילת ובה חנויות מגוונות. על מנת להשכיר סירת פדלים תשלמו שישה יורו (לחצי שעה) וסירת מנוע תושכר בחמישה עשר יורו (גם לחצי שעה).
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל