בניין העירייה בברצלונה ”חובה לבקר בבניין העירייה בברצלונה“
לא שמענו עליו בכלל, אבל נתקלנו בו במקרה ומתברר כי הוא פתוח לקהל רק בימי ראשון החל מהשעה 10:00. זהו בניין מדהים ביופיו עם היסטוריה עשירה, הסיור בו מודרך והכניסה חינם!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל