חברת ברלין שאטל - הנהג ולרי וסילב ”הסעות בברלין - ממולץ“
קבעתי עם ולרי עוד מהארץ בוואטס-אפ יום לפני הגעתנו. קיבלתי תשובה מהירה ועדכנתי את ולרי במספר הטיסה ובזמן הנחיתה. ולרי חיכה לנו עם שלט ביציאה. הנסיעה הייתה נעימה ומהירה וכללה טיפים רבים והסבר על מקומות שונים, דרכי הגעה ועוד. מאוד נוח למי שמגיע בפעם הראשונה. סיכמנו איתו גם לגבי החזרה. ולרי דייקן, נעים, שרותי מאוד וממולץ.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל