אסיאטיקה טראוול ”המלצה על אסיאטיקה טראוול“
נסענו ב 16/2/2023 לטיול קלאסי לוייאטנם וקמבודיה. היינו 4 זוגות. עשיתי חקר שווקים עם סוכנויות בווייאטנם והחלטתי לקחת את אסיאטיקה טראוול. במהלך הכנת הטיול והטיול עצמו ידענו שלקחנו החלטה נכונה מאוד. עמדה מולנו צעירה מדהימה בשם Hien וכדי שיהיה לנו קל יותר קראנו לה Mia. עבדנו יחד על התוכנית. היא הכינה ושינתה שוב ושוב לפי הנחיות. היא היתה כ”כ סבלנית ונענתה לכל גחמה. דאגה לנו לטיול מושלם מכל הבחינות. רכבים נוחים, מדריכים נעימים, דוברי אנגלית, מלונות על רמה גבוהה, טיסות פנימיות ברמה גבוהה. היא עמדה מאחורי כל הבטחה. היא מקצועית מאוד, יעילה, דייקנית, אדיבה. יש לה יחסי אנוש מצויינים. מייה היתה איתנו בקשר לכל אורך הטיול והבהירה שאם תהייה לנו בעייה, שאלה קטנה כגדולה שלא נהסס ליצור איתה קשר. גם המחיר של אסיאטיקה היה אטרקטיבי.
הם מאוד מאוד מומלצים.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל