ישראלי בברלין - סיורים בעברית עם אורי נחמנזון ”המלצה חמה על אורי“
ממליצה על אורי הכי! שנון, מעניין, מלא ידע, מצחיק, מתאים את עצמו לכולם כמו כפפה, נהנינו בטירוף! תודה אורי
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל