מסעדת איבגי'ס ”מסעדה כשרה נהדרת בברלין“
חזרנו עכשיו מברלין. אנחנו דתיים לאומיים וחיפשנו מסעדה כשרה, אז שאלנו מישהו והוא הפנה אותנו למסעדה הזאת של שלום איבגי, ישראלי שהיה שף בכמה מלונות בארץ.
תאמינו, חוויה: אוכל נהדר מבושל במקום, כשר למהדרין, טעים לחיך. שלום עצמו בחור נפלא ומוכן לעזור בכל דבר. בתפריט חומוס, פלאפל, בשר, דגים, סלטים, קוסקוס…
המקום הזה לא מוכר ולא מצויין בשום מקום, כדאי לנסות – לא תתאכזבו.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל