שדה התעופה שונפלד ”שדה תעופה סביר, קל להגיע ממנו לעיר ובחזרה“
שדה תעופה די קטן ומיושן, דיוטי פרי יקר (כמו בארץ) , בקושי יש מסעדות ומקומות של אוכל. הדבר הטוב שיש כאן זה תחנת רכבת במרחק הליכה, בניגוד לשדה תעופה השני שיש בברלין (ששם אין רכבת קרובה) .
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל