עדנה אור טראוול ”סיורים של עדנה“
הינו בברלין בחודש דצמבר הקר. הזמנתי דרך האתר של עדנה שאטל למלון היא מחכה ביציאה עלות של 10 יורו. כמובן שהשתתפנו בסיורים. היה מדריך מקסים עם המון אינפורמציה וטיפים. עדנה הייתה מקסימה, אדיבה, חייכנית מאוד. נהננו מהשרות הטוב.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל