רציף 17 - תחנת הרכבת גרונוולד ”רציף 17 בברלין“
לרציף 17 מגיעים ברכבת S7 לכיוון פוטסדאם. יורדים בתחנת גרוננוולד. מהרציף יורדים אל המנהרה ולפי השילוט ימינה ואז שמאלה לרציף 17. שקט מסביב, ירוק ושליו, ולצד הרציף הנטוש חרוטים מספרי היהודים שהוסעו מהרציף בטרנספורטים אל מחנות ההשמדה. בסדר מופתי, לפי תאריכים, עד למשלוח האחרון של 18 יהודים שנשלחו להשמדה במרץ 1945, מעט לפני סיום המלחמה... במקום פגשנו עוד ישראלים, רבים מדליקים נרות נשמה ושמים אבן לאות זיכרון. אתר מרגש ומצמרר, ביקור חובה.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל