הנהג משה אללוף ”משה אלאלוף - נהג נחמד ויעיל מאוד“
הגעתי היום לפריז יחד עם שתי בנותיי מלונדון. תיאמתי עם משה מבעוד מועד והוא אסף אותנו מתחנת הרכבת והביא אותנו בצורה נעימה ויעילה ליעדנו - מלון מחוץ לפריז. ממליצה מאוד.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל