הנהג משה אללוף ”ממליצים בחום!“
ממליצים בחום על משה!
משה נחמד מאוד ודייקן, הרכב מרווח ונח עם גג פנורמי עם נוף מצויין לרחובות פריז, משה מכיר את פריז ככף ידו ומעניק הדרכה מקסימה בזמן הנסיעה, והכניס אותנו הישר לאווירת פריז.
הרכב מציע בונוסים נוספים כמו מים מינרלים ופינוקים נוספים לנוחות הנוסעים.
נסענו איתו מהשדה למקום מגורינו וכבר ידענו שנרצה לחזור איתו, וכך היה.
ללא ספק פעם הבאה שנגיע לפריז ניצור קשר רק עם משה!
😄
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל