חברת ברלין שאטל - הנהג ולרי וסילב ”הסעה משדה התעופה לברלין וחזרה עם הנהג וואלרי“
חזרנו אני רעייתי ועוד זוג משבוע בברלין. היה נפלא, אך אני חייב לצננן את ההתלהבות מוואלרי. ההסעה משדה התעופה למלון היתה טובה עם הסברים מלאים, לאן כדאי להגיע ולבקר, אך החזרה מהמלון לשדה התעופה היתה מאכזבת. וואלרי הגיע באיחור קל ונסבל של 30 דקות, אך הוא העלה בנוסף לנו עוד זוג ומוואן ספיישל, הפכנו למונית שירות. לאחר שירדנו בשדה התעופה הוא גבה מכל אחד את מלוא ממחיר הנסיעה! כלומר, 40 יורו כפול 2 (כשהמחיר לנסיעה היה צריך להיות 40 יורו בלבד).
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל