חברת ברלין שאטל - הנהג ולרי וסילב ”הסעה דרך ולרי - בסדר גמור“
הזמנו את ההסעה תחילה במייל ויום לפני הטיסה שוחחתי איתו טלפונית. ולרי חיכה לנו ביציאה מהמכס בשונפלד בברלין כשטאבלט בידו ועליו השם. יש לו ואן חדש, נקי ונוח שהכיל את כולנו (6) בנוחיות. בדרך נתן לנו הסברים וענה בסבלנות ל”מיליון” שאלות ששאלנו אותו. העלות הייתה 70 יורו.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל