מסעדת כרמל ”מסעדה מעולה“
אוכל מצוין.שרות מהיר.אכלנו מרק גולש מעולה, שוק כבש מצוינת, ושניצל שמספיק לשני אנשים או אפילו לשלושה.מומלץ מאוד.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל
אוכל מצוין.שרות מהיר.אכלנו מרק גולש מעולה, שוק כבש מצוינת, ושניצל שמספיק לשני אנשים או אפילו לשלושה.מומלץ מאוד.
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל