הנהג משה רוט ”אדיב שירותי - מומלץ ביותרר!“
אני ומשפחתי הזמנו את משה עוד מהארץ בקלות רבה דרך שיחה בווצאפ, המונית של משה מפנקת ומרווחת יש בה ווי פיי. משה אדיב, שירותי, מקצועי דייקן וקבלת פנים כזו בהחלט כיף לקבל אחרי טיסה מומלץ ביותר הבנאדם מדהים! נהנינו מאוד מההסעה! תודה רבה לך משה:.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל