חברת ברלין שאטל - הנהג ולרי וסילב ”המלצה למדריך מעולה בעיר ברלין (ולרי ויסלב)“
ביקרנו בברלין בחודש אפריל 2016, שני זוגות. סגרנו מהארץ עם נהג בשם ולרי על העברות מהשדה למלון, וכן על טיול בעיר.
ברצוני לציין שולרי ויסלב הוא מקצוען. הבחור המתין לנו בשדה בזמן המיועד, הטיול בעיר היה יוצא מגדר הרגיל, הגענו למקומות שרק אדם שמתגורר בברלין יכול להוביל אותנו לטיול בהם. נהנינו מכל רגע ומכל הסבר. בקיצור, אנחנו ממליצים בחום על ולרי, ומי שלא מטייל אתו בברלין מפסיד.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל