חברת ברלין שאטל - הנהג ולרי וסילב ”שירות הסעות מומלץ בברלין“
תודה לאתר ולגולשים כאן שהמליצו עליו, אבל בעיקר תודה לוולרי עצמו!
דייק בשתי ההסעות איתו (מנמל התעופה למלון בברלין והפוך), היה נחמד ונעים, נתן מידע בסיסי וטיפים לפי שאלותינו במהלך הנסיעה לאחר הנחיתה שם והיה זמין בכל פעם שניזקקנו לו (מייל/טלפון).
למעשה, היה שירותי בהחלט ועמד בכל מילה שסוכמה. בעל מקצוע מכובד ומומלץ.
אגב, הבנו שעושה גם טיולים פרטיים עם רכבו, בתוך ומחוץ לעיר. לא הזדקקנו הפעם, אבל בבאה בהחלט.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל