הנהג משה אללוף ”הנהג משה בפריז“
משה הוא איש נעים ועם חוש הומור. היה לנו נעים לנסוע איתו ולפטפט קצת על החיים בצרפת כשהגענו (בנסיעה משארל דה גול למלון) .
בנוסף - עוד בטרם הנסיעה תיקשרנו איתו מהארץ בשיחת ווטסאפ ובהודעות, ביקשנו ממנו משהו יוצא דופן שרצינו, והוא שיתף פעולה ועשה בשבילנו את מה שביקשנו. הגדיל ראש!
בנסיעה חזרה גם רצינו שייקח אותנו, אבל הוא היה לא היה פנוי, ותיאם לנו נהג אחר.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל