המוזיאון הפתוח ביער השחור (Schwarzwald Freilicht Museum)

בילוי במוזיאון הפתוח של היער השחור יקח אתכם למסע בזמן של 400 שנה בתפאורה טבעית וירוקה - הטבע. כאן תוכלו לראות איך נראו בתי הכפריים ובאילו מלאכות עסקו, לעשות פיקניק בחיק הטבע וגם לשכור עגלת עץ לילדים
מערכת אתר למטייל
תמונה ראשית עבור: המוזיאון הפתוח ביער השחור (Schwarzwald Freilicht Museum)
© איתמר ברק

המוזיאון הפתוח של היער השחור מרוכז מסביב לכפר Vogtbauernhof, כפר חקלאי מסורתי שקיים משנת 1570 ולוקח אתכם 400 שנה לאחור. כאן תוכלו לחוות וללמוד על חייהם של אנשי היער השחור במאות השנים האחרונות, דרך חוות וכלים חקלאיים, משקים, טחנות קמח ומלאכות מסורתיות. במוזיאון בתי חווה שבהם ניתן לחוות את חיי היומיום כפי שחיו אנשי היער השחור בעבר, החל מהמטבח, דרך חדר השינה ועד טווית אריגי צמר.

כמו כן, תוכלו להתרשם ממבני הכפר - טחנת קמח, בתים בעלי גגות משופעים כמעט עד הרצפה ומסדרונות מבודדים לאורך כל הבית – להגנה מפני מזג האויר החורפי, בתי המלאכה - שריפת פחם, בית זכוכית, בית יציקת ברזל, נפחיה ועוד. לאורך השנה יש גם תצוגה של תערוכות מתחלפות.

יש במקום איזור פיקניק, קיוסק, מסעדה וחנות מזכרות.

• גילאים: לכל המשפחה
  • כתובת: Schwarzwalder Freilichtmuseum Vogtsbauernhof, 77793 Gutach
  • הגעה: המוזיאון ממוקם על כביש B33, בין Hausach ל-Gutach. מכביש A5 יש לצאת ב-Offenburg ולנסוע לכיוון Villingen-Schwenningen על כביש B33, מכביש A81 יש לצאת ב-Rottweil לכיוון Offenburg על כביש B462/B294, מפרייבורג נסיעה לכיוון Waldkirch / Elzach / Haslach / Gutach על כביש B294/B33. ברכבת: למוזיאון יש תחנה משלו ממש מול הכניסה. הרכבת (Ortenau S-Bahn) עוצרת ב-Gutach Freilichtmuseum אחת לשעה בשעות הפעילות של המוזיאון.
  • שעות פעילות: 24 במרץ עד 3 בנובמבר: 9:00-18:00 (כניסה אחרונה ב-17:00), אוגוסט: 9:00-19:00 (כניסה אחרונה ב-18:00)