”מסעדת Cao Cao“
קאו קאו היא מסעדה וייטנאמית ליד גן החיות של ברלין.
התפריט כתוב גם באנגלית והמלצרים ששירתו אותנו תקשרו באנגלית. ניתן לשבת בפנים או בשולחנות בחוץ.
אכלנו מרק Pho ובנוסף המליצו לנו על מנה Bun Bo שהיא מעין סלט חם עם אטריות אורז ובקר. הסלט היה מצויין וגם המרק היה טעים.
למי שאוהב אוכל וייטנאמי - שווה לבקר.
קרא עוד