”הזהרו בעת שכירת קרוואן בחברת DRM ברלין“
שכרנו קרוואן בברלין באמצעות ״מוטורהום״ בתחנה זו, ״מוטורהום״ מדגישים שהם לא צד במקרה של סיכסוך ולכן הם לא יוזכרו כאן.
קיבלנו קרוואן מצויין ונהנינו מאוד מהטיול אבל.
כאשר חזרנו עשו לנו מסדר המפקד ועברנו אותו בהצלחה רק שהבודק אמר שיש שריטה קטנה (ומאוד שטחית) בצד שכנראה נגרמה מענף וניראית רק בגלל האבק שהיה על הרכב (אנחנו בכלל לא ראינו אותה) , הוא אמר לנו שזה כלום אבל הוא חייב לציין את זה עבור השוכרים הבאים, שאלנו אותו מתי יוחזר הפקדון והוא אמר שלא תהיה שום בעיה.
להפתעתנו כשבוע אחרי חזרתנו ארצה קיבלנו מייל בו התבשרנו שחוייבנו ב 95 אירו עבור פוליש, מכיוון שהחיוב הזה כולו היה מצוץ מן האצבע עירערנו עליו ובקשנו שישלחו לנו תמונות של ה״נזק״ תוך ידיעה שאין כזה.
החברה מתעלמת מאיתנו עד כה והחיוב בתוקף, ראו הוזהרתם, בסוף תמיד ימצאו במה לחייב אותכם.
ממליץ לחפש חברה אחרת שלא ״יחפשו״ אתכם בקטנות.
קרא עוד