שלושה ימים באתונה
יצאנו לטיול עיר קצר. בחרנו לצאת דווקא לקראת חג המולד והבחירה התבררה כמוצלחת. העיר מקושטת ובלילה מוארת בשלל צבעים ואורות.
סיגלתי לי כמה כללים והכלל הראשון זה לקחת מלון במרכז העיר כך שלא נידרש להשתמש בתחבורה ציבורית. מרכז אתונה נגיש להליכה ברגל והמרחקים ממש קצרים בין האתרים. יתרון נוסף שניתן לעשות הפסקת צהרים במלון אחרי טיול הבוקר. בהחלט מרענן.
לפני הנסיעה הזהירו אותנו מכייסים וגנבים שבדרך כלל מנצלים את העומס בתחבורה הציבורית לכייס.
למרות ההזהרות לא ניתקלנו בגנבים וכייסים והרגשנו בטוח מאוד בעיר.
הגעה משדה התעופה:
ניתן להגיע בשלוש דרכים
- אוטובוס- 6 יורו עד כיכר סינטגמה
- מטרו- 10 יורו עד הכיכר
- מונית- 38 יורו למרכז העיר מחיר קבוע. אנחנו בחרנו באוטובוס בהלוך ומונית בחזור. לאוטובוס לקח הרבה זמן בגלל פקקי תנועה בכניסה לעיר. נראה לי עדיף במטרו.
המלון שלנו נמצא ממש ליד הכיכר כ3 דקות הליכה. הזמנו חדר במלון FOS HOTEL
הזמנתי חדר גדול ונהננו מאוד ממנו. המלונות בעיר זולים מאוד אז שווה לשלם עוד קצת ולקחת חדר נוח יותר.
טיפ חשוב נוסף- אנחנו תמיד לוקחים את סיורי החינם בערים הגדולות בעולם. גם זה התברר כהצלחה גדולה. FREE TOUR
הסיור אורך כ3 שעות ובו סובבים את רוב האתרים החשובים בעיר ובנוסף המדריכה נתנה טיפים חשובים על דברים נוספים שיש לעשות בעיר וסביב לה
הסיור יוצא מקשת אדריאנוס פעמיים ביום. המקום נמצא לא רחוק מכיכר סינטגמה
לא נכנסים לאתרים בתשלום. עוברים מחוץ לאתרים.
מתחילים במבנה שבנו האחים זאפאס שחידשו את המשחקים האולימפים ביוון
משם לאיצטדיון האולימפי
בהמשך למספר אתרים נוספים ומסיימים ליד הכניסה לאקרופוליס
בימי ראשון בשעה 11:00 בכיכר סינטגמה מתקיימת החלפת משמר גדולה. שווה לבוא ולראות
סיור באקרופוליס בהחלט מרשים.עלות כניסה בחורף 10 יורו ו20 יורו בקיץ
וכמובן אי אפשר בלי האוכל המצויין של היוונים.תנסו את הסופגניות שלהם. ניתן לבקש שיכניסו תוספות מעניינות. זול וטוב
לסיכום
בהחלט עיר נהדרת שיש בה הרבה מה לעשות. מחירים שווים לכל נפש
תהנו