לא מדובר על טיול תרמילאים/טרקים זה רק אני והחברה הכי טובה שלי רצינו טיול ל-3 שבועות אך בסוף נאלצנו להסתפק בשבועיים. זה אולי יקר ממה שרובכם מחפשים ואפרט רק מקומות ועלויות מחוסר מקום.

טיסות- לשם לקחנו טיסה ישירה של אל על הכי מהירה, הכי נוחה.

בתוך תאילנד התניידנו עם טיסות פנים של AIR ASIA

חלק ראשון- הצפון צ'אנג מאי (רצינו 9 ימים בסוף הסתפקנו ב-7)-

הזמנו הכל מהארץ גם בכדי לחסוך זמן ולהפסיק כמה שיותר וגם רצינו לבלות כמה שיותר רצף של לילות במקום אחד.

היום הראשון בוזבז על טיסות, הגענו מהארץ עברנ ו שדה תעופה לקחנו טיסת פנים והגענו סחוטות למלון Chiang mai plaza באזור 22 בלילה.

העזרה הכי גדולה שלנו בצפון היה חברת כוכב הצפון ובעיקר GAL FOX שאפשר לנו להזמין ולתכנן – יתרון הוא מתחייב להוציא טיול גם אם זה רק שתינו (ויצא לו אף לקיים זו פעם אחת) הוא עושה טיולים איכותיים מאד לקבוצות קטנות וזה התאים לנו.

ביום השני – שימור פילים Elephant nature park חוויה ייחודית ורגועה, מתאימה ליום הראשון אחרי כל הנסיעה לשם (כ-570 ש”ח לזוג). בערב היה לנו זמן והלכנו ל-ספארי הלילה של צ'אנג מאי הגעה עצמאית כולל כניסה כ- (300 ש”ח לזוג).

ביום השלישי לקחנו טיול יום לצ'יאנג ראי ומשולש הזהב (כ-220 ש”ח לזוג).

היום הרביעי עד השישי- טיול ג'יפים 3 ימים דוי אינתנון- מה הונג סון- פאי-דרך כוכב הצפון (1350 ש”ח לזוג).

יום שביעי בבוקר שוק Warorot Market-Chiang Mai טיסה לפוקט

(אם היה לנו עוד יום הייתי עושה את royal park chiang mai וטיול לעמק Mae Sae שם יש את מרבית החוות סחלבים ופרפרים.

חלק שני – ד� �ום החופים- אנחנו היינו רק בפוקט והיה לנו רק 3 ימים (רצינו 7 ימים ולשהות בקוסמוי) פה עזרה גדולה הייתה מרכז למטייל תאילנד.

(אם היה לנו זמן היינו מגיעות לפוקט ישנות במלון (שווה ממש) ולמחרת עושות את טיול 7 האיים. ואז דיל ל-3 ימים בקאו סוק ואז עוברות לקוסמוי (שיש לפחות 5 טיולי יום של המרכז למטייל שכ יום הוא חובה כי הטיולים מדהימים!!!)

היום הראשון- הגעה רק בסביבות העבר מצ'אנג מאי שהינו במלון THE KEE RESORT PATONG.

היום השני יום טיול בשמורת הטבע Khao Sok זה הזמנה דרך השמורה עצמה מהאינטרנט כ-650 ש”ח לזוג. (אם היה לנו עוד זמן היינו לקוחות את הטיול של היומיים-שלוש עם שהייה במקום עצמו).

היום השלישי טיול 7 האיים בספינת מרוץ. (כ-250 ש”ח לזוג)

היום הרביעי טיסת בוקר לבנגקוק. שהייה במלון EASTIN MAKASSAN BANGKOK

חלק שלישי בנגקוק – הגענו בסביבות 13 – יציאה לאיותאיה (בערך 6 שעות והכי שווה להשאיר שעה-שעתיים בחושך).

ביום השני- טיול של יומיים ל- קנצ'נאבורי. (כ-700 ש”ח לזוג)

ביום הרביעי- יום סיור למקדשים (כ-200 ש”ח לזוג) ובערב מופע סיאם נירמיט.

יום החמישי טיול עצמאי בבנגקוק- כל אחד יכול לתכנן את היום לעצמו.

בערב טיסה חזרה לארץ (שילמנו על LATE C/O ככה שהחדר היה שלנ ו עד 20 יכולנו לחזור להתארגן ולהתקלח).

(אם היינו מוסיפות עוד יום בבנגקוק היינו לוקחות טיול יום לפטייה (רק בבוקר ורק בשביל השחייה עם הדולפינים) או טיול לקו צ'אנג, אך בגדול די מיצינו את בנגקוק.

לסיכום של טיול מדהים:

זמן-

לו”ז בפועל- 7 ימים צפון, 3 ימים פוקט, 4 ימים בנגקוק + יומיים טיסות.

הלו”ז שרצינו- 8 ימים צפון, 6 ימים חופים, 5 ימים בנגקוק + יומיים טיסות.

לו”ז מומלץ- 9 ימים צפון, 10 ימים חופים (4 ימים פוקט ו-6 ימים קוסמוי), 5 ימים בנגקוק.+ יומיים טיסות.

עלויות-

טיסה של אל-על 9000 ש”ח לזוג. (יציאה 23 בלילה, ישירה לבנגקוק חזרה 22 בלילה ישירה מבנגקוק)

טיסות פנים- 1200 ש”ח לזוג עבור 3 טיסות פנים (מבנגקוק לצ'אנג מאי, מצ'אנג מאי לפוקט, מפוקט לבנגקוק)

טיולים מאורגנים- 4000 ש”ח לזוג (כולל טיולי, שהייה באלו שיותר מיום אחד וארוחות בכל הטיולים)

טיולים עצמאיים- 1000 ש”ח לזוג (כולל מוניות וכניסה למקומות ומופעים שעשינו באופן עצמאי)

בזבוזים בתאילנד – 800 ש”ח לזוג (כולל, מוניות ביציאות בערבים הפנויים, כניסות למקומות ללא טיולים קצת מזכרות אוכל ושתייה אך לא התפרענו בקניית בגדים).

סה”כ 16,000 לזוג אני מא� �ינה שאם היינו עושות הלו”ז שהמלצתי היה יצא כ-20,000 לזוג).

רצינו להנות, אך להספיק הרבה ולהתפנק לכן גם במלונות וגם בטיולים לקחנו דברים שטיפה יותר יקרים זה עדיין זול יחסית לתקופה ושהינו במלונות יוקרתיים, נעימים ונוחים.

אוכל-

ארוחת בוקר במלון, בכל טיול יום יש ארוחת צהריים במסעדות מקומיות.

וכמעט בכל מקום ששהינו יש שוק מקומי בערב עם דוכני אוכל.

אציין שאנחנו לא שומרות כשרות בקטע של אישורי כשרות אך אנחנו לא אוכלות בשר בחו”ל או מאכלים ט מאים. הבאנו קצת אוכל מהארץ שימורים וחטיפים אם נתקע באיזה יום בלי אוכל.

כך שבכל תחילת טיול הסברנו שאנחנו צמחוניות ולא אוכלות מאכלי ים. וכך לא נתנו לנו בשר ומאד נהנו מסוגי האורז, תירס והסלטים השונים שעשו מירקות.