טיילנו ביער השחור ביולי 2017,

התחלנו את הטיול ממינכן ושם גם שכרנו אוטו.

בכללי, ניתן בהחלט להסתדר עם צליאק שם וברוב אירופה יש מודעות לנושא :)

מסעדות ומקומות מומלצים:

Restaurant Sonneneck Titisee- סלמון תפוחי אדמה וסלט, מומלץ. היינו במסעדה ליד שמישהי המליצה (Pferdestall) וממש לא אהבנו את השירות אז הלכנו לזו.

Eiscafe Dolomiti- גלידות סורבה ללא גלוטן בטיטיזי.

Vapiano- הרבה סניפים בגרמניה, היינו שם 4 פעמים בסניפים שונים, פיצה פסטה וסלט מעולים. מוקפד מאוד מזיהום משני.

בבאד פאראדייס יש פרוזן ללא גלוטן

Kartoffelhaus freiburg- יש תפריט ללא גלוטן, הכל בעקרון עם תפוחי אדמה.. לא משהו.

Santa Lucia- בשאפהוזן ליד מפלי הריין, פסטה מאוד טעימה ושירות מדהים ואכפתי לחולי צליאק.

Kaimug Munich- אסיאתי טעים, אך לא ממש מוקפד מגלוטן, יש סימון בתפריט.

burger king- יש צ'יפס ללא גלוטן שאכלנו, יש טבלה עם סימונים ובטח יש עוד כמה דברים שניתן לאכול

נאמר לי שבסופרים יש גם מבחר ללא גלוטן, אך לא ממש מצאנו הרבה דברים ( לא חפשנו לעומק)

ממליצה להביא מהבית פסטה פירורי לחם וחזה עוף, חטיפים ודברים טעימים שיהיו למקרה ו..

לדוגמה, הכנו שניצלים ופסטה ורוטב ממוצרים מהסופר, אורז חזה עוף וסלט ואת השאר אכלנו במסעדות.

אפליקציה מאוד נוחה לשימוש באירופה למסעדות ללא גלוטן- glutenfreeroads.

אם אתם לא מוצאים מסעדה באיזור לפי האפליקציה, תוכלו להיכנס למסעדה ולבקש ללא גלוטן, בדרך כלל מציעים מנות מסוימות.