מידע חיוני נוסף בתאילנד ”תאילנד עם תינוק“
חזרנו מטיול בן שלושה שבועות באיי תאינלד ובנגקוק עם תינוק בן 11 חודש ואני חייבת לומר לכל ההורים ששוקלים ולא בטוחים אם זה אחראי וכדאי- תאילנד מהממת עם ילד! היא נוחה ונעימה מלאת אטרקציות ומפנקת תמיד אבל עם ילד זה בולט עוד יותר. אנחנו ההורים נהננו מאוד אבל הילד עשה חיים יותר מכולם. חזרנו מאושרים ומלאי חוויות הילד פרח שם בצורה בלתי רגילה. אל תחשבו פעמיים תארזו הרבה אוכל לילד תזמינו את כל המלונות והטיסות מראש על מנת לחסוך כאבי ראש וזמן קחו איתכם קרם הגנה טוב וסעו לעשות חיים משוגעים!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל