ממוקה ”טיול לגאורגיה עם המדריך ממוקה“
בקיץ שעבר עשינו טיול לגאורגיה, משפחה עם שתי מתבגרות, כשבוע מתוך השבועיים טיילנו עם ממוקה בכל גאורגיה. ממוקה היה מקסים, מתחשב, מצחיק, מכיר היטב את ההיסטוריה, איש שיח מעניין בכל נושא שעלה לשיחה. התחברנו אליו כולנו, הרבה מעבר לחיבור שקורה בדרך כלל עם מדריך. הוא גם היה מאוד חמוד עם הבנות, פינק אותן בהפתעות, עזר לכולנו במסלולים, ארגן לנו ארוחות אותנטיות שלא היינו מגיעים למקומות האלו בעצמנו. בקיצור, עשה לנו את הטיול! ממליצים עליו מאוד!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל