עובדיה שאטל פריז ”חברת הסעות מומלצת ביותר“
בספטמבר טסנו אשתי ואני לפאריס. טרם הטיסה יצרנו קשר באתר עם עובדיה וסיכמנו שיאספו אותנו מהשדה. משהגענו חיכה לנו נהג עם שלט בעברית. הנהג היה אדיב, דיבר בעברית, הסיע אותנו ברכב מצוחצח ונקי והביא אותנו ליעד. גם בחזור סיכמנו עם עובדיה. הוא המליץ לנו על שעת האיסוף בהתאם לשעת הטיסה. שוב הגיע נהג בשעה שנקבעה, רכב נקי, שירות אדיב. גם המחיר המבוקש היה סביר ביותר. מומלץ בחום!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל