אייל נחשון ”אייל נחשון מדריך בברלין“
הגענו 2 זוגות לברלין אתמול בבוקר לאחר שסגרנו עם המדריך אייל נחשון את ההדרכה (קיבלנו המלצות חמות כבר מהארץ) .
אייל חיכה לנו בבית מלון בדיוק כפי שנקבע מראש.
פגשנו אדם מדהים, אנושי, הידע נשפך ממנו - רק תשאלו ותבקשו. מאוד מתחשב. יודע להציע ולפתור בעיות פתאומיות. מאוד גמיש.
לפעמים טיול מצליח או נופל על מדריך. כאן בהחלט הטיול התרומם מעלה מעלה רק בזכות המדריך אייל נחשון. כל הכבוד לך.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל