ויזה ומעברי גבול בירדן ”ירדן - אין כניסה לדתיים“
לפני 8 חודשים, כאשר נסעתי לירדן בפעם הקודמת, הזהירו אותי לגבי הכנסת תשמישי הקדושה לירדן (תפילין וכו`) ואכן החביתי אותם. עברתי באילת והכל עבר חלק. ביום שני האחרון רצינו לעבור ארבעה אנשים לירדן (ושוב דרך אילת מכיוון שבעיקרון המעבר שם יותר קל ונוח). להפתעתנו, לא הורשנו להכנס בטוענה שאנו דתיים, הירדנים לא מצאו בתיקים שלנו שום סממן דתי, אלא רק הצביעו על הכיפות בתמונות בדרכונים. לא עזרו שום תחנונים ובקשות. לא היה עם מי לדבר. חזרנו לצד הישראלי, שם אמרו לנו שמודעים לבעייה ומנסים לפתור אותה.
לסיכום, אם אתם דתיים המלצתי היא: את התפילין, את הכיפות, את הציציות וכו` להחביא בתוך השק``ש או לתת לבחורה (אצלה לא יבדקו). דאגו שבדרכון התמונה תהיה ללא כיפה.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל