הנהג טוני ”נהג בשם טוני“
נסענו לשדה התעופה בברלין מהעיר בשעה 4 לפנות בבוקר עם נהג בשם טוני. טוני יודע קצת עברית, והכי חשוב - אדם ונהג אמין שאפשר לסמוך עליו.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל