שדה התעופה טגאל ברלין ”ממליץ על שדה התעופה“
הגעתי לשדה התעופה טגל בברלין. זהו שדה תעופה לא גדול יחסית ומאוד ידידותי, הכל משולט בצורה ברורה ומהרגע שמקבלים את המזוודות יש שילוט לכל מקום נכון לזמן הנוכחי כל הטרמינלים בבניין אחד וקל מאוד להסתדר כמו כן, יש תחבורה ציבורית טובה יעילה וזולה למרכז העיר.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל