ברלין בעברית - הטיולים של נדב ”שווה ומומלץ“
לקחנו 2 טיולים: יהדות ברלין עם אור - טוב מאוד (מעשיר, מוסבר טוב) והמיטב של ברלין עם ערן - מצוין, מדריך פנטסטי. בשניהם מגיעים למקומות שלבד כנראה לא היינו מגיעים אליהם. ההדרכה טובה וההליכה, 4-5 שעות, לא מאומצת (גם למבוגרים) .
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל