ארמון מתיאוס ”הביקור בגנים לא מומלץ“
ההמלצה (השלילית) מתייחסת לגנים בארמון, לא לארמון עצמו, שאליו לא נכנסנו.
הגנים – פחות מרשימים מגנים בוטניים שראינו בערים רבות בעולם, וללא בושה, גובים ממך 8 אירו דמי כניסה לאדם. ממש לא מומלץ. אפילו ללא תשלום העצירה. שווה רק אם את/ה רוצה “להרוג” חצי שעה.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל