עובדיה שאטל פריז ”עובדיה הסעות“
זו הפעם הרביעית שנסענו אתו וכל פעם קיבלנו שירות מצוין. הנהגים תמיד המתינו לנו גם כאשר הטיסה איחרה. היו אדיבים, טיפלו במזוודות בעדינות, המיניבוסים היו חדישים, נוחים ונקיים. המחירים היו הוגנים וכדאיים והנהגים מכירים טוב את השכונות השונות בעיר. התקשרנו אליהם טלפונית למספר בישראל ובפריז ותמיד קיבלנו מענה מיד גם מחוץ לשעות העבודה.
ממליץ בחום.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל