קתדרלת ברלין - ברלינר דום ”קתדרלה יפהפיה על שפת הנהר“
הקתדרלה גדולה, צבעונית מאוד, עוגב גדול בקומה האמצעית היתה תערוכונת בנושא אישים ואנטישמיות: מרטין לותר, באך, מנדלסון.
טיפסנו למעלה לגג. סבוב תחת הכיפה וכל העיר שטוחה לפנינו.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל