עובדיה שאטל פריז ”רק לא עובד הסעות“
חוויה קשה מאוד בה הנהג שבר לנו 2 מזוודות בלי לקחת אחריות להתנצל ולהודות. הוא חנה במקום אסור מול המלון וזה רכב ולא מונית מורשת כך שיכל היה לקבל דוח.ולכן מהמהירות זרק את המזוודות רץ וגרר וריסק את המזוודה ונעלם. חוויה לא נעימה ל2 נשים להגיע ולהתחיל כך טיול לפריז. מזוודה אחת בלי ידיות והשניה גלגלים שבורים.
גם כשניסינו לדבר עם עובד זכינו לזה ששלח 2 ענקיים לאיים עלינו!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל