אמיר בברלין ”סיור מרתק ומומלץ בחום עם אמיר בברלין“
היינו בסיור קלאסי של ברלין עם אמיר כמדריך. אמיר היה מצוין, מרתק, מעשיר מאוד בידע שלו, עם חוש הומור נהדר ותיאטרליות. וגם בן אדם נעים שכיף להיות איתו, קשוב וסבלני, עונה על כל שאלה. אפילו הבת המתבגרת הייתה קשובה והפנימה מידע. סיור ארוך ולא השתעממנו לרגע!
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל