החוויה הברלינאית - גיא גרוס ”לא מומלץ!“
המשפחה שלי עשו אצלו סיור והתאכזבו קשות. בורות, גסות וחפיפניקיות. הוא עושה לעצמו פייק שיווק בפייסבוק בקבוצה שהוא אדמין (“ברלין שלנו”) , מארגן אנשים שיכתבו לו המלצות וזורק כל מי שממליץ על מדריכים אחרים. יש לא מעט דיווחים על האדם הזה. העברתי תלונה דרך חבר גרמני שעובד ברשות התיירות בברלין.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל