מסלול עד שבוע בצ'אנג מאי ”שבועיים וחצי בצפון תאילנד“

לפני כשבועיים חזרתי עם בעלי מטיול של שבועיים וחצי בתאילנד. טיסה ישירה לבנגקוק ומשם בטיסת המשך לצ'אנג מאי, כולל שליחת המזוודות ישירות מהארץ. בשעה 20:30 בערב התמקמנו במלון מה-פינג ומיד יצאנו לשוטט בשוק הלילה. שוק צבעוני ושוקק חיים וחוויה להסתובב בסמטאות וברחובות. למחרת יצאנו עם מדריך מקומי מקסים בשם טוני לטיול של 4 ימים נפלאים בצפון.

היום הראשון - רכיבה על פילים ומופע, רפטינג בנהר, ביקור אצל שבט הליסו ובשוק המקומי ואומגות ביער www.ziplinechiangmai.com - אנו בני 50+ וזו היתה חוויה מדהימה עבורנו לרחף בין העצים ואומגה באורך של 100 מטר מעל נהר גועש. הגעה ללינה בעיירה טאטון. לינה במלון מקסים על גדות הנהר: www.maekok-river-village-resort.com.

היום השני - מקדש בטאטון, שייט מקסים ורומנטי בשעת בוקר מוקדמת על נהר המאקוק. ביקור בשבט ארוכות הצוואר, זכינו לראות הוספה של טבעת לצואר של נערה צעירה. נסיעה למשולש הזהב, שייט לשוק בלאוס. לינה בצ'אנג ראי ב-www.wianginn.com. בערב שוק הלילה אשר קטן יותר מהשוק בצ'נג מאי, ניתן למצוא שם מזכרות, עבודות יד, בגדים ואוכל ולסיום מסג' מפנק.

היום השלישי - המקדש הלבן, טרק של שעה למפל מדהים בגודלו וביופיו Khun Korn waterfall, מעיינות חמים ופינוק באמצע היום בבריכת מים חמים פרטית. מקדש דוי סוטפ היפה והמרשים וחזרה ללינה בצ'אנג מאי במלון מה-פינג.

היום הרביעי - הפארק הלאומי דוי אינתנון, הפגודות של המלך והמלכה, תצפית מרהיבה, טרק של שעתיים בשמורה עם מדריך מקומי משבט הקארן , סיום בכפר של שבט הקארן עם קפה אורגני וארוחה מקומית. מפלי Vachiratarn המרשימים וחזרה לצ'אנג מאי.

היום החמישי - יצאנו לטייל באופן עצמאי בצ'אנג מאי, לקחנו נהג טוק-טוק שהסתובב איתנו מעל שעתיים במקדשים בעיר העתיקה וחזרה למלון למנוחה במחיר של 250 באט. אחר הצהרים שוטטנו ברחובות העיר העתיקה ועל גדות הנהר ובשעות הערב בילוי בשוק סוף השבוע. שוק מדהים, צבעוני ומלא חיים, מופעי מוסיקה, אוכל וקניות ולסיום מסג' מפנק. הצפון מקסים ביופיו, נופים מרהיבים ואנשים חמים ומסבירי פנים.