עובדיה שאטל פריז ”ממליץ בחום“
אני מרבה לבקר בפריז בדרכ משתמש במונית מקומית או שרות הסעה מזדמן. בנסיעתי האחרונה בחודש ספטמבר החלטתי להיעזר בשרות ההסעות של עובדיה. ואני ממליץ בחום על כך. ההתקשרות היית מהירה כולל סגירת המחיר. נהג חיכה לי ביציאה והסיע אותי עד פתח הדירה אותה שכרתי. נהג אדיב דובר עברית רכב מבריק בהחלט שווה וגם המחיר הוגן לפיכך הזמנתי הסעה גם כשחזרתי ושוב, היה מצוין. תודה עובדיה אחלה שרות אמשיך להיעזר בכם.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל