מסעדת כרמל ”מסעדת כרמל- לא ממליץ“
אנחנו משפחה שומרת כשרות. נכנסנו למסעדה. קיבלו את פנינו במעין "אכזבה". המארחת עשתה טובה שהושיבה אותנו והביאה לנו תפריטים. חם מאוד במסעדה, אין מיזוג אוויר. מחירים מאוד מאוד יקרים לאוכל ומנות די קטנות. אווירה של יותר בית תמחויי מאשר מסעדה.
לשומרי כשרות בבודפשט אני ממליץ להביא הרבה שימורים מהבית, ולקנות מצרכים בסופר הכשר.
תגובות ושאלות
יש לכם טיפ מדהים להוסיף?
שתפו אותו עם קהילת המטיילים של למטייל