הערב של פריז - המלצות לבילוי לילי בעיר האורות

יש בה קסם לילי מיוחד ולא סתם קוראים לה עיר האורות. אם אתם מתכננים טיול לפריז, חשוב שתנצלו את מה שיש לעיר להציע בלילה, כשהשמיים מחשיכים והאורות נדלקים. עשו טיול לילי בין רחובות מוארים, אורות מנצנצים, שייט מקסים וגם מסעדה טובה לערב מושלם.
יעל כפיר - מערכת אתר למטייל
תמונה ראשית עבור: הערב של פריז - המלצות לבילוי לילי בעיר האורות
Depositphoto/Encrier

עדכון סטטוס קורונה נכון ל-27/10/2021

• נכון לתאריך עדכון זה, צרפת הוגדרה כמדינה כתומה.
  • מי שחוסן במנה השלישית ועבר שבוע, או מי שהחלים או חוסן במנה השניה בחצי השנה האחרונה, פטור מבידוד בחזור צרפת.
  • כל השבים צרפת שאינם עונים על קרטריונים אלו, נדרשים לבידוד של שבועיים, אותו ניתן לקצר לשבוע לאחר שתי בדיקות קורונה שליליות.
  • חובה לעטות מסכות במרחב הציבורי.
  • התחבורה הציבורית פועלת באופן מצומצם
  • המסעדות ובתי הקפה פתוחים, תחת הגבלות.
  • עסקים פתוחים, אך תחת הגבלות.
  • כל החוזרים מחו״ל צריכים להציג בכניסה לארץ בדיקת קורונה שלילית מה-72 שעות האחרונות ולעשות בדיקה נוספת עם חזרתם ארצה (תקף גם למחוסנים ומחלימים).
לוגו וירוס קורונה
גולשים יקרים, אנו עושים כמיטב יכולתנו להציג כאן את המידע העדכני ביותר האפשרי. כיוון שהמצב משתנה באופן תכוף, המידע המוצג כאן הוא להתרשמות בלבד ואינו מחייב. לקבלת מידע מחייב על מצב ומגבלות הקורונה ביעד הנסיעה שלכם, יש לפנות אל חברת התעופה/חברת הנסיעות או רשויות המדינה ביעד הנסיעה שלכם. תודה!

מגדל אייפל - השמיים מחשיכים והעיר נדלקת

מגדל אייפל (Eiffel), אחד מסמלי פריז, מתנשא לגובה של 324 מטר של ברזל ומואר לכל אורכו באלפי נורות צבעוניות. אם תלכו לאיבוד בסביבה, תוכלו להביט השמיימה ולראות אותו מאיר מעל בתי העיר. אל תוותרו על ביקור במגדל אייפל בלילה, לא חייבים לטפס עליו, אך מומלץ לראותו כשהלילה יורד על העיר. בכל שעה עגולה המגדל מואר באורות מנצנצים למשך מספר דקות. מתחת למגדל, על המדשאות וברחבה סביבו, מתאספים המוני אנשים וצופים במראה הנפלא. תוכלו כמובן גם לעלות למגדל בלילה ואז להביט על העיר המקסימה הזו, שלא סתם מכונה עיר האורות. זוהי ללא ספק אטרקציית חובה, מבין אינספור אטרקציות בפריז. אתר אינטרנט: www.tour-eiffel.fr.
לרכישת כרטיסים מראש »

אייפל בלילה. צילום: יעל מעוזאייפל בלילה. צילום: יעל מעוז

העיר משתקפת מזווית אחרת

מגוון חברות מציעות שייט לילי על נהר הסיין לאורך הרובעים השונים של פריז. יש אפשרות של שייט בסירת אוטובוס המאפשר עצירה וירידה מן הסירה בכל אטרקציה ויש אפשרות של שייט עם ארוחה רומנטית, שמתחיל לפני השקיעה ואז רואים את החושך יורד על פריז מתוך הסירה (Bateaux Mouche). לאורך המזח בקרבת מגדל אייפל יש אוניות גדולות וסירות קטנות, שממתינות לנוסעים להצטרף לחוויה - אז לא כדאי שתפספסו את ההזדמנות לראות את אטרקציות פריז בלילה ולשוט בין מגדלים מוארים במי הנהר הרגועים. לשייט לילי על הסיין לחצו כאן »

יין צרפתי, שני בגטים וגבינה מסריחה על הגשר

גשר האמנויות (Pont des Arts) הוא גשר להולכי רגל, החוצה את נהר הסיין ונמצא בין מוזיאון הלובר (Louvre) לבין בית המשפט. בערבים בהם שורר מזג אוויר טוב, הופך הגשר למקום מרבץ של צעירים צרפתים שמתאספים לאורכו, עושים פיקניק עם יין וגבינות וכל זאת מעל הנהר. הגשר מיועד אך ורק להולכי רגל והוא נחשב לגשר הרומנטי ביותר בפריז, ממנו תוכלו לראות את מוזיאון הלובר לצד שאר מונומטים מוארים. בשעות הערב הגשר מתעורר לחיים ותוכלו לראות שם, נוסף לצעירים, נגני רחוב ועוד אטרקציות.

צילום אילוסטרציה: יעל כפירצילום אילוסטרציה: יעל כפיר

הטעם הצרפתי נחשף במסעדה מקומית

כולם שמעו על האוכל הצרפתי, המציע טעמים מדוייקים וטובים כל כך. דמיינו את עצמכם יושבים במסעדה צרפתית רומנטית לאור נרות, עם יין צרפתי משובח, מרק בצל ועוד מיני מאכלים האופייניים לעם הזה. יש מסעדות רבות בצרפת עם מגוון מאכלים, אך אנו רוצים להמליץ לכם לבלות ערב מהנה במסעדה צרפתית אותנטית, לא כזו שתשאיר אתכם חסרי כל, אלא במחיר סביר.

Chez Janou היא מסעדה צרפתית שנמצאת ליד כיכר ווז'. מחיר המנות בה אינו גבוה, האווירה מעולה והאוכל מצוין. המסעדה מתמקדת במאכלים מאיזור הפרובאנס. היא ממוקמת באחד הרחובות הצרים של רובע המארה ותוכלו לסעוד במרפסת היפה ולהביט ברחוב. כדאי מאוד להזמין מקום מראש. כתובת: Rue Roger-Verlomme 2, Paris

La Coude Fou היא גם מסעדה מומלצת למי שמעונין באוכל צרפתי לא יקר. המסעדה מציעה מנות טעימות כמו אנטריקוט בחמאה עם פירה, חזה עוף ממולא ויש מבחר רב של יינות. מחיר ממוצע למנה הוא כ-15 יורו, יין החל מ- 2.5 יורו. המסעדה נמצאת ברחוב rou de Bourg Tibourg 12, שהוא למעשה מדרחוב עם מסעדות רבות. אתר אינטרנט: www.lacoudefou.com

Royal rurenne היא מסעדה ותיקה שנמצאת באיזור פלאס דה ווז', המגישה אוכל מצוין ושירות מעולה. מחירים סבירים. מומלץ לנסות את פאי הלימון לקינוח, נסו גם את מרק הבצל. כתובת: Rue de turenne 24 paris 75003.

טיול ברובע המארה - מה רע?

רובע המארה הוא אחד הרובעים הצבעוניים של פריז. בעבר היה השטח מכוסה בביצות ומכאן שמו וכיום זהו אזור הומה אדם ועמוס מוזיאונים וגלריות. בין המוזיאונים שנמצאים באיזור תוכלו למצוא את: מוזיאון קרנוולה, מוזיאון פיקאסו, בית ויקטור הוגו, מרכז פומפידו ועוד. עשו טיול ערב בין סמטאות עתיקות ובתים משופצים בטוב טעם, עם מגוון סגנונות ארכיטקטונים מרשימים. הסתובבו בין בתי הקפה, הגלריות והבוטיקים. בחלק היהודי שברובע, תוכלו למצוא עוד חנויות וגם מספר קונדיטוריות כשרות.

• כתובת: Le Marais, Rue Sainte-Croix de la Bretonnerie, Paris
  • אתר אינטרנט: www.parismarais.com

רוצה לקרוא עוד על טיול לפריז? הנה כמה קישורים נוספים שיעניינו אותך:

עדכון סטטוס קורונה נכון ל-27/10/2021

• נכון לתאריך עדכון זה, צרפת הוגדרה כמדינה כתומה.
  • חובה לעטות מסכות במרחב הציבורי.
  • התחבורה הציבורית פועלת באופן מצומצם
  • המסעדות ובתי הקפה פתוחים, תחת הגבלות.
  • עסקים פתוחים, אך תחת הגבלות.